NZ III

6 december 2015 - Whanganui, Nieuw-Zeeland

Hoi allemaal

We zijn momenteel in wanganui op het noorder eiland, laatste week veel mooie dingen gezien. Ze zijn hier druk met kerst voorbereidingen, zal voor jullie ook wel gaan gelden. Toch raar kerst, we zijn er nog geen moment mee bezig geweest!! Hier verder alles ok. We staan nu op een mooie camping met uitzicht op de Pacific. We blijven 2 nachten.  Vervolgens gaan we dan de coromandel verkennen en werken we ons richting Auckland. Het weer is korte broeken weer met af en toe een wolkje dat langs trekt maar van echt veel regen hebben we geen last. De zon is hier echt sterk dus we smeren ons goed in.

Groetjes  Chris en Kitty

1. Hemmo:
    7 december 2015
    Bedankt voor het nieuwes uit nieuw zeeland. Fijn dat het nog steeds goed gaat. Als ik de foto's zozie, dan lijkt mij het klimaat wat milder dan in thailand. Maar wat is nu het meest spectaculair. We hebben hier het weekend sinterklaas gevierd. Zijn er nog nederlanders in nw zeeland die dat nog doen, of is st klaas halverwege de reis uit het vliegtuig gevallen.
    Ik stop er nu mee. Pas goed op elkaar. Groeten van aukje en van mij, en tot eind deze maand. Gr. Hemmo en Aukje.
  2. Emma:
    10 december 2015
    Heerlijk nog even genieten van de laatste weken. Ziet er prachtig uit, die groene oases. Bijna Hollands plaatje Chris: jij zo daar met die koeien. Leuke selfie van jullie tweetjes. Wij hebben deze week nog even een weekje Gran Canaria geboekt van 17 t/m 24 december. Even genieten van wat warme zonnestralen. Gisteren de kerstboom opgezet. Geniet nog even en tot gauw.