Sabaidee

7 september 2015 - Tambon Nai Mueang, Thailand

Hoi allemaal ,

Na enige dagen in Laos (vientiane) zijn we vandaag weer de grens overgegaan met Thailand . Morgen gaan we weer serieus trappen. De rug is inmiddels ok na een " heerlijke " Thaise massage maar het hielp wel! Vandaag was de grensovergang een eitje vergeleken met die van de vorige. Werden alleen nog even teruggeroepen om even te checken of het stempeltje goed stond. Afgelopen dagen lekker gegeten Indiaas, Italiaans , schnitzel het was allemaal te verkrijgen . Wel even wat anders dan de laatste weken rijst met kip. De kilo's komen er dan ook al weer aan op deze manier. We houden jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen. We gaan nu eerst de mekong volgen tot ongeveer Pakse.

1. Harriët:
    7 september 2015
    Mooie foto's .... leuk dat alles goed gaat! X
  2. Marjan:
    7 september 2015
    Ziet er weer prachtig uit! Fijn dat alles goed gaat en dat er goed is gemasseerd!!!!! Niet onbelangrijk! Genieten!!!!!!
  3. Mies:
    9 september 2015
    Dat was dus maar een kort bezoekje aan Laos. Fijn dat het nu weer beter gaat. Wij genieten van de mooie foto,s. En Kit nu dus weer kip met rijst? Succes!!
  4. Groetjes Hemmo en aukje:
    9 september 2015
    Leuk weer van jullie te horen en te zien. Jullie zien er nog blakende uit. Houden zo!
  5. Rika:
    10 september 2015
    Haai,
    Wat een prachtige foto's. Fijn om te horen dat het goed gaat en dat je kan genieten van een Thaise massage.
    Hier ook alles goed
    Geniet lekker verder