Update

15 september 2015 - Mukdahan, Thailand

Hoi ,  we zijn nog steeds bezig verder de Mekong af te zakken. Binnenkort zullen we echter afscheid van de rivier nemen en de Emerald triangle met onze fietsen gaan ontdekken. We zijn de afgelopen weken weinig toeristen tegengekomen, af en toe een verdwaaldé farang die aan een Thaise is blijven hangen. Vandaag werden we door iemand van de politie staande gehouden, hij vroeg ons waar we logeerden en nodigde ons uit voor een kopje koffie. Zelf vonden we het niet helemaal zuivere koffie temeer hij direct een Chang flesje achter zijn autostoel naar boven toverde. Hij was in kennelijke staat van beschonkenheid . Gelukkig konden we hem afschudden nadat hij een tijdje voor ons had gereden met zijn pick up. Kitty is inmiddels over haar eerste slang gereden( geen tuinslang) maar een echte zag er spectaculair uit!!! Steve Erwin herself   Cranky.

Mijn telefoon heeft het helaas begeven, dacht nog even een nieuwe accu de problemen zou oplossen met als resultaat dat het ding totaal niets meer doet. Gelieve Kitty te contacten voor dringende zaken. Dat was het voor nu, o ja groeten aan een ieder. Kitty en Chris

1. Marjan:
    15 september 2015
    Foto's zijn weer geweldig!!! In het land waar jullie zijn kunnen ze toch alles goed namaken? Dus ook een telefoon? We houden contact met Kitty! Pas weer goed op elkaar en pas op voor de politie!!!!!!! Lieve kus
  2. Janet:
    16 september 2015
    Fijn te horen dat jullie het naar jullie zin hebben.
    Leuk om zo een beetje mee te kunnen genieten en de prachtige omgeving te bewonderen. Wat ligt er allemaal op die BBQ foto? Jullie daar ook nog een hapje van mee gepeuzeld?
    Fiets ze en houd jullie lijf gezond!!! Dikke tuut, X