Rustdag

10 augustus 2015 - Tambon Mueang Kao, Thailand

 

 

Na een weekje rustig infietsen waren we wel toe aan een welverdiende rustdag. Old sukhotai is hiervoor een geschikte plek om wat langer te verblijven , helaas geen verblijf met zwembad maar niet getreurd wel een goed hotel met eindelijk goed ontbijt!

Na het ontbijt hebben we de route verder uitgestippeld en zijn we gaan lunchen. Daarna het historical park bezocht. Erg mooi en oud allemaal. Morgen weer op de fiets richting Udon Thani. Dat was het voor nu  ga me nu lekker douchen want we zweten wat af.

 

 

 

 

 

Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

Foto’s

9 Reacties

  1. Kenneth:
    10 augustus 2015
    Mooi stukje gefietst.. mijn aanrader zou zijn om langs de mekong te fietsen, langs de grens met Laos. Dus eigenlijk gewoon de route die wij afgelopen jaar gefietst hebben. erg lekkere temperatuur, lekkere rustige weg. En niet onbelangrijk de dagafstanden zijn prima te doen en je kunt nauwelijks verdwalen.. :-)
  2. Groetjes Hemmo en aukje:
    10 augustus 2015
    Fijn dat jullie genieten. Blij te horen dat het allemaal goed gaat.
    De foto's zijn leuk en kan ik van afstand zien of de koppies nog goed staan. Hier alles ok. reis van afstand sdus een beetje met jullie mee. Want vliegen ja dat zit er niet in dus kom ik er nooit denk ik.
    groetjes en pas goed op elkaar.
  3. Rob:
    11 augustus 2015
    Toe maar, een rustdag op vakantie !?
  4. Joyce Bakker:
    12 augustus 2015
    Hoi, Na al dat zweten had je zeker wel een rustdag verdient, zeker als je vakantie hebt!!!! Mooie foto's. Ben benieuwd naar de volgende etappes.
  5. Emma:
    12 augustus 2015
    Ahh, de eerste kilometers in de benen. Knap hoor, vooral die 13%. Brrr. Doe het jullie niet na. Veel plezier en hou ons op de hoogte. Leuk om dit te volgen en foto's te zien.

    Gr. Emma
  6. Marjan:
    12 augustus 2015
    Ziet er weer geweldig uit! Prachtige foto's!!
  7. Mies:
    13 augustus 2015
    Wij genieten evenveel als jullie,maar dan uit onze luie stoel. Hele mooie foto,s
  8. Janet:
    14 augustus 2015
    Wauw, wauw, wauw, wat ziet dat er prachtig uit. Leuk om jullie op deze manier een beetje te volgen, alhoewel de foto"s waarschijnlijk een schaduw zijn van de werkelijke beleving qua omgeving, geur, temperatuur en het (ongetwijfeld) heerlijke eten. X
  9. Harriët:
    19 augustus 2015
    Leuk hoor allemaal☀️

    Xxx Jet