Ayutthaya

13 oktober 2015 - Ayutthaya, Thailand

 

we zijn voor een paar dagen in de oude hoofdstad van Thailand . Vanochtend zaten we op de fiets om verder te gaan maar na een paar kilometer kreeg ik een klapband.Buitenband aan gort en niet meer te gebruiken. Gelukkig nog een reserve binnen-en buitenland . demontage wiel ging wat moeilijk maar met de goed bedoelde hulp van een local was mijn fiets aan een nieuwe snelspanner. terug maar het hotel en fietsenwinkel dan maar. We zitten dus weer op dezelfde plek.Morgen nieuwe poging dan maar is nu te laat om nog te gaan. mijn rugproblemen  spelen ook weer wat op mmmmm

Kitty heeft de laatste paar dagen last gehad van een heerlijke lunch die we van de highway police aangeboden kregen. Heerlijke vis , gelukkig lus ik geen vis we beginnen dus aan ons laatste deel van de reis. We willen richting old sukhotai en vanuit  daar nemen we waarschijnlijk een bus richting Chang Mai. Het meeste hebben we dus achter de rug we zitten inmiddels op 2700 kilometer en gaan de 3000 grens wel halen denk ik. Bedankt voor de reacties  

 

 

 

 

 

 

 

Foto’s

3 Reacties

  1. Janet:
    13 oktober 2015
    Veel plezier en voor nieuwe fietsmotivatie dit filmpje. Daar zijn jullie misschien ook wel aan toe, een dikke olifanten knuffel na al het gedane werk :

    https://youtu.be/ZvVpUGQdJWo

    Grt Janet
  2. Rob:
    13 oktober 2015
    Mooi om elke keer jullie verhalen te lezen.
    Ik hoop dat jullie de rest van de reis zonder pech doorkomen.
    Daarna op naar NZ?
  3. Marjan:
    13 oktober 2015
    Jullie zijn goed bezig!!!! Wat een eind fietsen! Hoop dat Kitty weer een beetje is opgeknapt! Fijne politie daar!!! Heel veel fietsplezier verder zonder pech! Geweldige foto's weer!!! Lieve kus