Nakon Sawan

18 oktober 2015 - Nakhon Sawan, Thailand

hoi. 

We zijn inmiddels weer on The road . Wel nog wat problemen met de stoelgang maar gelukkig is de pot niet ver weg. We hebben de 3000 km grens gepasseerd. We zijn nu het laatste stukje naar old sukhotai aan het fietsen. Dan hebben we een mooi rondje gefietst. Hier is het weer nog steeds goed boven de 30 graden natuurlijk , veel zon vandaag dus veel drinken.

Kwamen vandaag een aantal fietsers tegen die naar een guesthouse hebben gebracht. Vanavond gaan we met een aantal een hapje eten.

Dat was het voor nu maar even weer ga nu ff douchen

 

Foto’s

4 Reacties

  1. Shèra:
    18 oktober 2015
    Wat weer een mooie korte update! En 3000 km. Respect
    Geniet er nog van, want de tijd gaat snel...
    Kus uut Grunn
  2. Marjan:
    18 oktober 2015
    Zeker mooi rondje gefietst!!!! Let goed op de darmen!!!! Gaan jullie nog ver of is het doel al bijna bereikt? Veel fiets plezier nog en veel genieten!!! Mooie foto's weer!!!!
  3. Harriët:
    20 oktober 2015
    Mooi hoor. Hopelijk zijn de darmen weer ok ... rustig aan x
  4. Groetjes Hemmo en aukje:
    21 oktober 2015
    Fijn hoor weer even een bericht te hebben gelezen.
    Denk dat de dagen jullie net zo voorbij vliegen als dat het bij ons soms voelt.Toch missen we wel de stemmen hoor!
    Geniet er nog maar even van Dikke SMOK!!!